« »

۱۳۹۰ آذر ۹, چهارشنبه

دنیای جانیان جمهوری اسلامی وارونه ‌ست


دانشجویان واقعی، مغز‌های این مملکت رو می‌گیرن میندازن گوشه ی زندان، اونم به نام چی‌؟ به نام اراذل و اوباش!!! اونوقت اراذل و اوباش واقعی رو می‌فرستن توی خیابونا، یه موتور هم میندازن زیر پاشون که مبادا خدائی نکرده اون نیم درصدی که از پول نفت بهشون تعلق میگیره کم برسه! پاداش دیروز رو همین امروز میدن! البته فقط به ساندیس خوران و حروم زادگان!... حالا ما بیائیم هی‌ فریاد بزنیم بابا اینا دانشجو نیستن! اینا شکارچیان دانشجویان واقعی هستند!... این‌ها دانش را میجورند و هسته اش را تٔف می‌کنن توی بیت رهبری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های پرطرفدار