« »

۱۳۹۰ شهریور ۲۱, دوشنبه

شهر اردبیل در اشغال نیروهای غیر بومی است/ آخرین اخبار از قیام اردبیل- ساعت هفت و چهل و پنج عصر

شهر اردبیل در اشغال نیروهای غیر بومی است

اورمو ایشچیلری :شاهدان عینی می گویند که اردبیل وضعیت یک شهر اشغال شده را به خود گرفته است.خبرهای ارسالی از حضور بیش از 20 هزار نیروی ضد شورش در سراسر شهر حکایت دارند.بازداشت مردم بصورت کاملا خودسرانه ای ادامه دارد.در حالیکه اهالی اردبیل در دفاع از حیات دریاچه اورمیه در حال برگزاری تظاهراتهای پراکنده ای در سطح شهر می باشند تلفنهای همراه قطع شده و سرعت اینترنت تا نزدیک صفر تنزل کرده است

آخرین اخبار از قیام اردبیل- ساعت هفت و چهل و پنج عصر

اورمو ایشچیلری :شاهدان عینی از بازداشت فله ای مردم در سطح شهر خبر می دهند. نیروهای چماقدار بدون توجه؛ حتی به زنان و کودکان نیز حمله می کنند.گفته می شود در نقاط مختلف شهر تاکنون صدها تن از فرزندان ستارخان بصورت بی رحمانه ای ضرب و شتم و بازداشت شده اند. براساس گزارش شاهدان عینی، در میدان شریعتی، چهاراراه، بازار آغزی و عالی قاپو، تظاهراتهای اعتراض آمیز پراکنده ای در حمایت از دریاچه اورمیه و حقوق ملت اذربایجان صورت گرفته که با حمله وحشیانه نیروهای رژیم آپارتاید مواجه گشته است. شاهدان عینی می گویند که میدان شریعتی به رغم حضور بسیار سنگین نیروهای سرکوبگر دست کم شاهد 2 تظاهرات مردمی بوده است.در حال حاضر به دنبال تاریکی نسبی هوا، حمله نیروهای گارد به مردم افزایش بیشتری یافته است. دهها نفر در اردبیل از سوی نیروهای گارد ضرب و شتم شده اند. براساس اخبار رسیده دهها تن از اهالی اردبیل در خیابانهای سه راه دانش،ایستگاه سرعین، شریعتی، چهارراه و بازار آغزی مورد حمله نیروهای چماقدار رژیم و گارد ضد شورش قرار گرفته اند.خبر می رسد که در اثر این حملات چندین تن مجروح شده اند.تعقیب و گریز در خیابانهای اصلی شهر ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های پرطرفدار