« »

۱۳۹۰ بهمن ۲۷, پنجشنبه

آخه ما چقدر بدبختیم


جنبشمون که سبزه، یعنی‌ رنگ آقایون تازی زاده ی
 سیّد! ، میخوایم بر علیه نظام هم تظاهرات کنیم، یا بانگ شبانه سر بدیم، میگیم الله اکبر، اونم که شعار خود این اخونداست که با آن به دختران این سرزمین تجاوز می‌کنند و با آن جوان‌ها را به دار میکشند! اونوقت میخوایم برای ایران زمین بجنگیم، اونم به رنگ سیدای حسینی و اون هم با شعار اول مسلمانان بر علیه مسلمانان، ما واقعا بدبختیم

۱۳۹۰ بهمن ۲۶, چهارشنبه

گزارش ارسال شده به پارس دیلی نیوز/گزارشی از دستگیری های گسترده 25 بهمن ماه در میدان انقلاب

بنا به گزارش یکی از دانشجویان دانشگاههای تهران دیروز عصر تعدادی قریب به 300 تن از معترضان توسط نیروی انتظامی و امنیتی بازداشت و در گاراژی در ابتدای خیابان جمال زاده نگهداری شده اند. بنا به اظهارات این دانشجو، بیشتر بازداشت شدگان جوان بوده و نزدیک به سی الی 40 نفر از این تعداد را زنان و دختران تشکیل می داده اند. وی رفتار نیروهای امنیتی و انتظامی را با معترضان دستگیر شده بسیار زشت و زننده و همراه با ضرب وشتم و اهانت عنوان نموده است. بعنوان مثال هنگامیکه یکی از معترضان درخواست دادن شام را می نماید آنقدر توسط نیروهای امنیتی مورد ضرب وشتم قرار می گیرد که منجر به جراحت و خونریزی در سرش می شود.
این دانشجو همچنین می افزاید:« آنقدر نیروهای انتظامی و امنیتی آشفته بودند که دستگیرشدگان را تفتیش بدنی ننمودند و اغلب دستگیرشدگان به صورت مخفیانه با تلفن همراه خویش با بستگان خود تماس می گرفتند.» بنا به اظهارات این دانشجو دستگیر شدگان که توسط ده تن از نیروهای انتظامی در این گاراژ محافظت می شدند پس از زمانی با اتوبوس به اداره راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی واقع در نزدیک خیابان اسکندری منتقل و در این مکان برخی از افراد با استعلام گیری از ارگان های امنیتی، پس از گرفتن عکس و مشخصات شان آزاد و مابقی که تعداد اکثریت را تشکیل می دادند برای بازجویی و تشکیل پرونده نگه داشته شدند. این دانشجو همچنین می افزاید که بسیاری از دستگیرشدگان صرفا به خاطر ظاهرشان که به دانشجویان شباهت داشت دستگیر شده بودند و دلیل خاصی برای دستگیری آنها وجود نداشته است. همچنین یکی از دانشجویان دانشگاه تهران می گوید:«وقتی که یکی از دوستانم از درون گاراژ با موبایل شخصی خود خبر دستگیری اش را به ما داد، صدای ضرب وشتم و فحاشی نیروهای امنیتی آنقدر بلند بود که به وضوح شنیده می شد»شایان ذکر است که برخی از دانشجویان دانشگاه تهران همچنین از دستگیری تعداد زیادی از معترضان در خیابان توحید و انتقال آنها به داخل اتوبوس های مستقر در اطراف توحید خبر داده اند

۱۳۹۰ بهمن ۲۳, یکشنبه

در هر صورت سکوت کنید! سکوت یادتون نره، مسالمت آمیز هم یادتون نره/این دفعه شرمنده! سکوت نمی‌کنیم! با مسالمت هم آمیزش نمی‌کنیم! اینبار فریاد می‌زنیم!!

من موندم اگه بناست که بازم سکوت کنیم و با این سکوت: مسالمت! پس اصلا بیائیم بیرون واسه چی‌؟ خوب یکدفعه بگین که بشینین توی خونه‌هاتون سکوت کنید دیگه! جالبه، که دیکتاتوری علی‌ خامنه‌ای با زور میگه سکوت کنین، دوستان اصلاح طلب هم در مقام دوستی میگن سکوت کنید! خوب به هر حال ملّت باید سکوت کنند، چه خونه باشند، چه در تظاهرات باشند! چه .... خلاصه سیاست بسیار خوبی رو پیش گرفتند آخوندا و آخوند طلبان! در هر صورت سکوت کنید! سکوت یادتون نره، مسالمت آمیز هم یادتون نره! خواستین بمیرین هم بد نیست، فقط موقع کشته شدن داد نزنین، که چرت رژیم و بخصوص آغا پاره بشه، مبادا تریاک آغا کره بشه! آخه جنسش مرغوبه

پست های پرطرفدار