« »

۱۳۹۰ مهر ۷, پنجشنبه

خامنه ای مسئول اختلاس های ثروت ملت ایران است





khamaneikhandeخبرگزاری آذربایجان ، روز نوشته سردبیر : آیت الله خامنه ای مسئول همه اخنتلاس ها و غارت ثروت ملت ایران است . در حالیکه ما مردمان ایران که در فقر و گرسنگی و تنگدستی و بیماری بسر می بریم ، خامنه ای برای از میدان بدر بردن رقیبان خود مانند رفسنجانی و دیگران احمدی نژاد را با تقلب بر ما ملت ایران حاکم کرد.
پس مسئول تمام دویست میلیارد دلار پول درآمد نفت ملت ایران که روشن نیست چه شده است ، سید علی خامنه ای است و بیت رهبری باید جوابگویی ملت باشد و ما ولی فقیه را مسئول می دانیم.

احتمال سقوط یک هواپیما در اطراف اردبیل




havapeyma-russia2خبرگزاری آذربایجان : یک میهن وند اهل اطراف اردبیل به بخش خبری صدا و سیما گفت :  صدای انفجار مهیبی ساعت 9 و 10 دقیقه صبح امروز در اردبیل شنیده شد. و افزود شی ء شبیه هواپیما حد فاصل شهرستان نیر استان اردبیل و سراب آذربایجان شرقی در منطقه صائین سقوط کرد. مسئولان امنیتی استان اردبیل هنوز هیچ اظهار نظری در این خصوص نکرده اند و اضافه کردند که پیگیر موضوع هستند.
امیدواریم تا پیگیر بودن این مقامات افردی احتیاج به کمک توان صبر داشته باشند.

۱۳۹۰ مهر ۵, سه‌شنبه

خانواده فعال آذربایجانی در یک سانحه مشکوک رانندگی کشته شدند


ibrahim-minaخبرگزاری آذربایجان : ابراهیم جعفر زاده به همراه فرزند و همسر خود خانم مینا کهربایی در یک سانحه مشکوک رانندگی در بامداد روز یکشنبه چهارم مهر در نزدیکی خوی کشته شدند. جعفرزاه  از اعضای موسس انجمن اورین و دبیر سابق آن انجمن که بارها متحمل حبس شده بود. خانم مینا کهربایی نیز از فعالین سابق دانشجویی و دبیر کانون شهریار دانشگاه آزاد زنجان و مدیر مسئول نشریه شهریار بود.
...

رضا خندان، همسر نسرین ستوده به دادسرای اوین احضار شد


کمیته گزارشگران حقوق بشر- رضا خندان، همسر نسرین ستوده وکیل برجستهٔ حقوق بشری و زندانی سیاسی، به دادسرای اوین احضار شده است. بر اساس احضاریه‌ای که آقای خندان دریافت کرده است وی باید روز ششم مهرماه، جهت ادای پاره‌ای از توضیحات خود را به دادسرای اوین معرفی کند.
رضا خندان در این رابطه به کمیته گزارشگران حقوق بشر گفت: «هر چند وقت یک بار از این احضاریه‌ها برایم می‌فرستند و اتفاق جدیدی نیست. ولی گاهی به جایی می‌رسد که ناچار هستم بروم. این بار ششم است که احضار می‌شوم. اما دوبار برای کفیل بنده احضاریه فرستاده‌اند. من با وکلا هم صحبت کرده بودم و درست و قانونی این بود که احضاریه را برای خودم می‌فرستادند و اگر آدرسم عوض شده بود یا نمی‌رفتم برای کفیل اخطار می‌فرستادند. به همین دلیل به دادگاه مراجعه نکرده بودم. ولی آخرین بار با کفیل من در محل کارش تماس گرفته و ایشان را به قطع حقوق تهدید کرده‌اند و من نه به این دلیل که این روال را قانونی بدانم، بلکه برای اینکه برای ایشان مزاحمتی ایجاد نشود فردا به دادگاه مراجعه خواهم کرد. البته احضاریه‌ها را به خود وکیل نداده و امضا نگرفته‌اند، بلکه به اعضای خانوادهٔ ایشان تحویل داده‌اند بنابراین ابلاغ محسوب نمی‌شود».
آقای خندان پیش‌تر نیز چهاربار به دادسرای اوین احضار شده بود که یک بار منجر به بازداشت بیست و چهارساعتهٔ ایشان شد یک بار دیگر نیز دادستان وی را احضار کرده بود. در آخرین مورد روز یکشنبه ۱۶ مرداد، مقامات زندان اوین ضمن جلوگیری از ملاقات نسرین ستوده با فرزندانش، رضا خندان و سایر اعضای خانواده او را چند ساعت به بهانه بازرسی لوازم شخصی در بازداشت نگه داشتند. آقای خندان این اقدامات مقامات قضایی را در جهت «اعمال فشار بیشتر» توصیف کرده و در این خصوص گفت: «البته به صورت عمدی این کار را می‌کنند که حوزه فشار را بیشتر کنند. به نسرین خبر نداده بودم که فشار بیشتری را در زندان متحمل نشود اما در ملاقات آخر این موضوع را به او اطلاع دادم.»
همسر نسرین ستوده، همچنین در صفحه فیس بوک خود در ارتباط با خبر این احضار نوشته است «امیدوارم مرا نگه ندارند، اگر ماندگار شدم بچه‌ها را به شما دوستان دور و نزدیک می‌سپارم».
نسرین ستوده، وکیل برجستهٔ حقوق بشری و از مدافعین حقوق کودکان و زنان از روز ۳۱ شهریور سال ۱۳۸۹، در بازداشت است. روز ۳۳ شهریورماه جاری، دادگاه تجدید نظر استان تهران، حکم نسرین ستوده مبنی بر ۱۱ سال حبس تعزیری، ۲۰ سال محرومیت از وکالت و ۲۰ سال ممنوعیت خروج او از کشور را به ۶ سال حبس تعزیری و ۱۰ سال محرومیت از حرفه وکالت کاهش داد.
گفتنی است، نسرین ستوده در این مدت نه تنها از حقوق اولیه متهم مانند حق مرخصی برخوردار نبوده است، بلکه به دلیل فشارهای بیش از اندازه چندین بار دست به اعتصاب غذا زده است.

مینا لاکانی، بدون حجاب تحمیلی در صدای آمریکا

 مینا لاکانی بازیگر ایرانی از کشور خارج شد

 

بیانیه جمعی از روزنامه نگاران و نویسندگان آذربایجانی در حمایت از فراخوان نهم مهر



اورمو ... :ما جمعی از روزنامه نگاران و نویسندگان آذربایجانی که بارها در مقالات،خبرها و تحلیل های خود نگرانی مان را از سیاست های کج دار و مریض دولت ایران در بحران خشک شدن دریاچه اورمیه اعلام داشته و با شیوه های گوناگون اعتراض کرده ایم، از فراخوان فعالین آذربایجانی برای گردهمایی های روز نهم مهر به مناسبت گشایش مدارس در سال جدید تحصیلی و طلب آموزش به زبان ترکی آذربایجانی و اعتراض به بحران خشک شدن دریاچه اورمیه اعلام حمایت می کنیم.ما به نام قلم و حرمت آن از همه وجدان های آگاه و همکاران مطبوعاتی و خبرنگارمان  در سراسر ایران و جهان می خواهیم با تعهد و شرافت شغلی به انعکاس درست مسئله
نقض حقوق زبانی و بحران خشک شدن دریاچه اورمیه پرداخته و از تجمعات آرام روز نهم مهر در شهرهای آذربایجان حمایت کنند. بدیهی است همکاران و هم مسلکان ما در کشور های مختلف جهان خصوصا روزنامه نگاران و نویسندگان آذربایجانی ساکن در کشورهای دیگر که تاکنون در این خصوص ساکت نبوده اند و باز ما را تنها نخواهند گذاشت.
شنبه نهم مهر – میادین اصلی شهرهای آذربایجان
جمعی از روزنامه نگاران و نویسندگان آذربایجان

۱۳۹۰ مهر ۳, یکشنبه

انتقاد از امید، چرا جشن گرفتن ناکامی یک ملت در مبارزه با رژیم خونخوار اسلامی ایران؟


دوستان، همگی‌ شاهد بودیم که در روز اول مهر هیچ اتفاقی‌ نیفتاد، و مردم ایران طبق معمول در خانه‌ها ماندند، حال دوستان بسیاری هستند که انتقاد میکنند که آیا حمایت از فراخوان گروهی نظیر عقاب بچه گانه یا ساده لوحانه بوده است!
دوستان گرامی‌، بنده به شخصه از هر فراخانی که ٔبر ضدّ این رژیم ظالم و دژخیم باشد حمایت خواهم کرد، البته "تا زمانی که هیچ شرط و شروطی نباشد" و هیچ خواسته ی شخصی‌ برای گروهی از آنان در نظر گرفته نشود! شاید به قول بسیاری بچه گانه باشد، اما دلیل بندهامید است، امید به روزی که ملت ایران یکپارچه به خیابان‌ها بیایند و دودمان ظالمان را به آتش بکشند
این که ملت در اول مهر بیرون نیامدند دلیل بر این نیست که امید و آرزوی سرنگونی رژیم، خواسته‌ای بیجاست
این امر به همگی‌ ما نشان داد که تنها با حمایت یکدیگر، تنها با اتحاد آحاد مردم بویژه اپوزیسیون‌های داخل و خارج کشور، و بخصوص دانشجویان در دانشگاه ها میتوان به پیروزی بر علیه ظلم جباران رسید. جمهوری اسلامی و سران نظام حتی قیام سال ۸۸ را فتنه خواندند، حتی با وجود این همه کشته و اعدامی و زندانی، حتی با وجود کهریزک‌ها آن قیام مردمی را به تمسخر کشاندند، امروز احمدی نژاد در امرکا میگوید که قتل ندا ساختگی بوده، آیا از چنین رژیمی چه انتظاری داریم؟ آیا این که حرکت و فراخوان گروه عقاب را مسخره و مضحکه ی عام و خاص کنند، امری تازه و شگفت انگیز است؟ ملت تشخیص دادند که در خانه بمانند! آیا دودش به چشم که خواهد رفت؟ آیا فقر و تباهی در کجا حاکم است؟ امیدوارم!!! چرا که اتحاد تنها راه پیروزیست! بنده به شخصه از هر فراخوان و هر فریادی ٔبر علیه رژیم خونخوار اسلامی، حداقل یک بار حمایت خواهم کرد، چرا که نمیخواهم، و به خود این اجازه را نخواهم داد که امیدم را از دست دهم
من طرفدار هیچ گروهی نیستم، نه عقاب، نه سلطنت طلبها، نه سبز‌ها نه.. نه 
و نه......! سالی‌ رفت و سالی‌ دیگر آمد، شورای هماهنگی وقاحت فراخوان‌ها داد، و هنوز هم مشغول است، از این شورا دیگر ناامید شده ام، اما برای حمایت از هر فراخوان دیگری آماده ام، چرا که جامعه ی ایرانی‌ مثل بشکه‌ای از باروت است، هر لحظه امکان یک جرقه میرود
اگر مرا ساده لوح مینامید، اگر مرا هر چه که مینامید، این نظر شماست، و بنده به آن احترام میگذارم، اما من امیدوارم، نه ساده لوح
                                                                                                             

پاینده باد اتحادی که معنای آن پیروزیست، پاینده باد ملتی که تشنه ی آزادیست، اما دریغ از یک دلسووز که بتواند به آن اعتماد کند! پاینده باد ایران و ایرانی‌ که دلسوزی ندارد جز خودش

۱۳۹۰ مهر ۱, جمعه

فضای شدید امنیتی در زنجان


خبرگزاری آذربایجان به نقل از روز : همزمان با اعلام تجمع اعتراضی در زنجان به مناسبت خشک شدن دریاچه ارومیه، خیابان های شهر زنجان به قرق نیروهای امنیتی درآمد. بنابر گزارش های دریافتی از ساعتی قبل از زمان اعلام شده تجمع، سبزه میدان زنجان که قرار بود محل اصلی تجمع باشد، توسط ماموران امنیتی انتظامی و سپاهی و لباس شخصی ها محاصره شد. به هیچ کس اجازه ایستادن در اطراف میدان داده نمی شد. کلیه خیابانهای منتهی به سبزه میدان مملو از ماموران و لباس شخصی ها شد. چهارراه انقلاب به طرف سبزه میدان، چهارراه امیر کبیر به طرف سبزه میدان، خیابان سرچشمه، خیابان سعدی وسط و سعدی جنوبی، ورودی های بازار...
به ویژه ورودی قیصریه و دم در مسجد سید، خیابان فردوسی و کلیه مسیرهای منتهی به این خیابانها توسط ماموران امنیتی و لباس شخصی ها پر شد. اجازه استفاده از موبایل در این مسیرها به ویژه در اطراف سبزه میدان داده نمی شد.

ماموران به فاصله کمتر از یک متر از همدیگر در تمامی این مسیرها ایستاده بودند. برخی لباس شخصی ها در محل های ذکرشده به صورت مداوم در رفت و آمد و حرکت و کنترل وضعیت بودند. از پشت بام های اطراف سبزه میدان توسط دوربین های فیلمبرداری، از مردم فیلم و عکس گرفته می شد. اتومبیلهای ون ویژه نیروهای امنیتی در سبزه میدان، چهارراه انقلاب و دیگر مناطق مستقر شده بودند. کلانتری پشت سبزه میدان مملو از نیروهای یگان ویژه ای بود که برخی پشت خودروها و برخی سوار بر موتور آماده هجوم به تجمع کنندگان بودند.

بنابر این گزارش عصر پنجشنبه خیابان های مرکزی شهر بویژه سبزه میدان، چهارراه انقلاب، سعدی وسط و همچنین خیابانهای منتهی به آنها از جمله بلوار آزادی به میدان انقلاب، چهارراه سعدی، بازار و اطراف آن در محدوده سبزه میدان، امیرکبیر به طرف سبزه میدان، خیابان طالقانی (سرچشمه) و کوچه های اطراف ازدحام بسیار شدیدی ایجاد شد.
مردم و فعالان مدنی زنجان در خیابان ها حضور یافتند. اما به دلیل حضور گسترده ی نیروهای انتظامی تجمعی شکل نگرفت
.

۱۳۹۰ شهریور ۲۸, دوشنبه

....عقده



مستندی تکان دهنده: جنایت جیمی کارتر و آمریکا در حق ایرانیان/ مجتبی واحدی: خمینی به کمک امریکا در ایران به قدرت رسید

 
خطاب به آن دسته از دوستانی که آشوب سال ۵۷ را انقلابی مردمی می‌دانند


مستندی تکان دهنده درباره خيانت آمريكا به مردم ايران



ویکی‌لیکس به نقل از سلمان صفو برادر رحیم‌ صفوی: کودتای انتخاباتی در بیت خامنه‌ای طراحی شده بود


سلمان صفوی برادر یحیی رحیم صفوی فرمانده سابق سپاه گفته که «کودتای سیاسی» در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ از سوی بیت علی خامنه‌ای طراحی شده بود.
براساس یکی از اسناد تازه منتشر شده «ویکی‌ لیکس» درباره ایران، آقای رحیم صفوی این مطلب را در نشستی محرمانه در لندن (۱۶ ژوئن سال ۲۰۰۹) مطرح کرده که گزارش آن به وزارت خارجه و دفاع آمریکا فرستاده شده است.
این سند نشان می‌دهد که برادر مشاور عالی علی خامنه‌ای در دیدار با ناظران و دیپلمات‌های غربی به صراحت از وقوع کودتایی سیاسی در ایران با هدایت یکی از «نزدیکان» رهبر جمهوری اسلامی خبر داده است.
رئیس مرکز بین‌المللی مطالعات صلح که دفتر مرکزی آن در لندن است٬ در این دیدار اعلام کرده است نمی‌تواند نام فردی که در بیت علی خامنه‌ای «کودتای سیاسی» و سرکوب‌های خشونت‌بار در سال ۸۸ را طراحی کرده٬ فاش کند.
صفوی در عین حال از محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران با عنوان طراح اصلی و هدایت کننده تقلب در انتخابات سال ۱۳۸۸ نام برده است.
وی همچنین اظهار داشته که بیشتر اعضای سپاه پاسداران با تقلب در انتخابات موافق نبودند و پس از دست‌کاری در نتیجه انتخابات به نفع احمدی‌نژاد٬ صف خود را از سپاه و بسیج جدا کرده‌اند.
صفوی در این دیدار که بر اساس سند یادشده، سفرای نروژ، اسپانیا و ژاپن نیز حضور داشته‌اند٬ گفته که وقایع انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ «کودتای نظامی» نبوده، چراکه بیشتر فرماندهان سپاه در این انتخابات و وقایع پس از انتخابات حضور نداشتد.
برادر مشاور عالی رهبر جمهوری اسلامی در عین حال اعتراف کرده که نیرو‌های بسیج در سرکوب خشونت‌بار مردم پس از اعلام نتیجه انتخابات دست داشته‌اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفته که بیشتر مقام‌های دولتی و اعضای سپاه در ایران تمایل دارند آمریکا با تاکید بر موضوع حقوق بشر از اعتراض‌های مردمی حمایت کرده و از تثبیت «پیروزی» انتخاباتی احمدی‌نژاد جلوگیری کند.

۱۳۹۰ شهریور ۲۷, یکشنبه

حساب سر انگشتی/صد و ۳۰ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان نیست! کجاست؟ خندق بلا! یا پیش امام زمان!؟ خدا هم نمیدونه



-------------------------------
۱۳۰،۷۰۰میلیارد تومان

صد و ۳۰ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان نیست! کجاست؟ خندق بلا! یا پیش امام زمان!؟ خدا هم نمیدونه


تازه این دم خروسه

ولی‌ آنچه که مشخص است اینجا نیست

۱۳۹۰ شهریور ۲۶, شنبه

دولت: طرح هر طلبه یک وبلاگ/ ملت: طرح هر طلبه یک طناب دار

 (بعد از "موفقیت" در تبدیل صدا و سیما به پشم و شیشه)


حجت‌الاسلام محمد میثمی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به طرح «هر طلبه؛ یک وبلاگ» اظهار کرد: این طرح به منظور گسترش و حمایت فرهنگی، هنری و تبلیغی طلاب در حوزه رسانه برگزار شده و از علاقه‌مندان راه‌اندازی وبلاگ با محتوای فرهنگی و تربیتی دعوت صورت گرفته است.
 وی خاطرنشان کرد: طلاب با ایجاد وبلاگ‌ها به انتقال آموخته‌ها پرداخته و فاز یک این طرح از سوی انجمن‌ها و تشکل‌های فرهنگی اجرا می‌شود.
 مسئول گروه تشکل‌ها و انجمن‌های فرهنگی جامعة المصطفی العالمیه ادامه داد: فضای سایبری یکی از مباحثی است تا به تبلیغ در فضای مجازی و محیط وبلاگ بپردازند.
 وی با بیان اینکه آموزش‌هایی در مدارس به منظور یادگیری ساخت وبلاگ صورت می‌گیرد، گفت: درخواست‌کننده ایجاد وبلاگ باید عضو تشکل فرهنگی باشد و با چگونگی ایجاد وبلاگ آشنایی لازم را داشته باشد.
 میثمی‌زاده عنوان کرد: طلاب دارای وبلاگ باید از اول مهر تا اول آبان ماه سال جاری برای ثبت وبلاگ‌های خود به معاونت فرهنگی تربیتی مدارس یا گروه تشکل‌ها و انجمن‌های فرهنگی جامعة المصطفی مراجعه کنند
.

احمدی نژاد: دلیل اصلی‌ ممنوعیت بادبادک بر فراز آسمان‌های ایران


دلیل یکم: چون کلمه ی بادبادک از دو قسمت "باد" و "بادک" تشکیل شده" و "بادی" بودن تنها در انحصار دروغ‌های توی خالی‌ دولت دهم می‌باشد، از این نظر با متخلفین با اشدّ مجازات برخورد میشود.
دلیل دویّم: از نظر امنیتی، امکان دارد که ب
اد و بادک‌ها برای حمل مواد منفجره استفاده شده و باعث ناامنی‌ در جامعه ی بسیار امن و امنیت "ی" ما شود!(همانطور که قبلا بار‌ها ذکر شده ایران از نظر امنیت "ی" رتبه اول را در جهان دارد

داوود احمدی نژاد: تیم برادرم بیت المال را چپاول می کند


خبرگزاری آذربایجان : داوود احمدی نژاد، از اخراجی های دولت محمود احمدی نژاد و منتقد طیف دولتی ها (موسوم به جریان انحرافی) می گوید"جریان مذکور با هزینه کردن از پول بیت‌المال سرمایه‌های مملکت را چپاول می‌کند برای اینکه در انتخابات افراد خاصی را به مجلس بفرستد".

وی پیرامون نقش و دخالت جریان انحرافی در اختلاس بزرگ سه هزار میلیاردی که "در واگذاری فولاد خوزستان که مهلت ده روزه وجود داشت هیچ‌کس بدون بررسی ریسک میلیاردی برای انجام این کار نمی‌کرد جزء همان کسی که برنده آن شد در حالی که سه ماه قبل‌تر شرکت را بررسی کرد و با حمایت همین جریان انحرافی که خود را متصل به امام زمان می‌دانند وام خرید آن را تأمین کرد و برنده مناقصه آن شد و در پس پرده بحث اختلاس سه هزار میلیارد تومانی نیز همین جریان وجود داشت."


داود احمدی‌نژاد جمعه شب در جمع بسیجیان و لباس شخصی، با اشاره به نظرات خوارج صدر اسلام درباره آزاد بودن و گرفتن مستقیم تکلیف از خدا و نفی امام زنده، اضافه کرد: اگر انقلاب ما به اینجا رسید به خاطر تکلیف‌گرایی ملت بود که همچون خوارج نهروان تکلیف‌گرایی را فدای تکلیف‌گریزی نکردیم و اگر امروز برخی از افراد با غرور خود همانند آنها فکر و عمل می‌کنند در مسیر ما نیستند.


ملت تکلیف‌گریز نیست
داوود احمدی‌نژاد عنوان کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی از این دست افراد زیاد داشتیم و امروز بعضی از این افراد خود را به امام زمان متصل کرده و نفی امام زنده یعنی رهبری می‌کنند همان‌هایی که با هدیه‌ها نشسته و کاروان حج هدیه راه می‌اندازند و ادعا می‌کنند که مستقیم با امام زمان ارتباط دارند و در حقیقت تکلیف‌گریز هستند و نمی‌خواهند زیر پرچم امام زنده باشند در حالی که ملت با بصیرت ایران تکلیف‌گریز نیستند و مستقیما از امام زنده دستور می‌گیرند .


وی از "هویت‌بخشی ولایت به مردم" خبر داد و اظهار عقیده کرد "اگر در مسیر ولایت باشیم رستگاری دنیا را داریم و یقین داشته باشید رستگاری آخرت نیز به دنبال دارد. ما به مانند همه انبیا و اولیا از کسانی که از مسیر ولایت‌پذیری خارج شده‌اند جدا شده‌ایم حتی اگر پسر یا برادرمان باشد.


مسخره‌ گرفتن مکتب انتظار از سوی جریان انحرافی
وی همچنین از همراهی برخی افراد با شیطان خبر داد و گفت: این گونه افراد همراهی مشی شیطان را می‌کنند که می‌گویند وجود ولی فقیه نیاز نیست بلکه ما مستقیم به امام زمان وصلیم و با همین تفکر است که کاروان حج راه می‌اندازند که این همان تکلیف‌گریزی است که از پول بیت‌المال که امام راحل‌مان حتی یک ریال آن را خرج نکرد، برای افراد معلوم‌الحال خرج می‌کنند.


جریان انحرافی با پول بیت‌المال سرمایه‌های مملکت را چپاول می‌کنند
احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود درباره جریان انحرافی بیان داشت: این جریان با هزینه کردن از پول بیت‌المال سرمایه‌های مملکت را چپاول می‌کنند برای اینکه در انتخابات کسانی را به مجلس بفرستند که تکلیف‌گرا نباشند بلکه تکلیف‌گریز باشند.


وی ادامه داد: در واگذاری فولاد خوزستان که مهلت 10 روزه وجود داشت هیچ‌کس بدون بررسی ریسک میلیاردی برای انجام این کار نمی‌کرد جزء همان کسی که برنده آن شد در حالی که سه ماه قبل‌تر شرکت را بررسی کرد و با حمایت همین جریان انحرافی که خود را متصل به امام زمان می‌دانند وام خرید آن را تأمین کرد و برنده مناقصه آن شد و در پس پرده بحث اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی نیز همین جریان وجود داشت.


مسئول سابق پدافند غیر عامل کشور با اشاره به نفوذ سران جریان انحرافی متذکر شد: این افراد در سیستم نظام نفوذ کردند در حالی که سابقه خود، خانواده و همراهانشان تو عمق نفاق از قدیم تاکنون ثابت شده و اگر برخی از مسئولان از دست رفته‌اند به واسطه این بود که این افراد به جای اینکه تواضع آنها را رشد دهند غرورشان را رشد داده‌اند و به همین خاطر فکر کردیم کسی هستیم و توانی داریم و به مانند برخی از گروه‌های سیاسی از تکلیف‌گرایی به تکلیف‌گریزی تغییر مسیر داده‌ایم.

۱۳۹۰ شهریور ۲۴, پنجشنبه

اطلاعیه مشترک مبارزین راه آزادی ایران و گروه نظامی سیاسی عقاب ایران

پس از 32 سال در بدری و درگیری با حقایق زیر
کشته دادنها – چشم در آوردنها – فروش کلیه ها برای تامین تغذیه فرزندان – از بین رقتن یکایک افتخارات تاریخی و باستانی کشور عزیزمان ایران – فرستادن ثروتهای مالی و اقتصادی ملت ایران به فلسطین و ونزویلا و سوریه و کشورهای درمانده دیگر – قطع امتیازات ملی میهنی از تمام جوانان دختر و پسر – گرسنگی و بیکاری مداوم – به فحشا کشیدن زنان پر افتخار ما توسط خود عوامل جمهوری اسلامی و فروش آنان در بازار های متعفن و کثیف جهان – عدم یک جو دخالت انسانی – اداری و بین المللی سازمان ملل متحد – بازیهای مرگبار سیاسی اکثر کشورهای جهان در پشتیبانی از ملت ایران و چپاول آنچه متعلق به ملت و جوانان ایران بوده – بمورد مصرف گذاشتن مواد مخدر بین جوانان توسط جمهوری اسلامی و بالاخره ملت ایران را زیر مهمیز یک روضه خوان بی درک و فهم و شعور قراردادن و با اینکه به تصدیق ملتها جهش جوانان ایرانی بوده که باعث جنبشهای موفقیت آمیز در خاور میانه شد و هنوز در جریان است که ما الگو و چراغی فرا راه اکثر ملتهای خاورمیانه بوده و هستیم.
با 11 ماه مطالعات همه جانبه مبارزان راه آزادی ایران در هم رزمی با گروه نظامی سیاسی عقاب ایران و همرزمان مصمم گردیدیم تا روزی را بنام روز رستاخیز ملت ایران تعیین تا صاحبان اصلی ایران با خیز سیل آسای وطن پرستان که دفاع نظامی ندارد بطور مسالمت آمیز – آرام و دموکراتیک به خیابانها بیایند و بدون هیچ نوع احساس انتقامجویی از حق قانونی و انسانی خود استفاده نموده و دولت ناخواسته جمهوری اسلامی را با دولتی ملی میهنی و دموکرات جایگزین نمایند.
از برادران نظامی درخواست میشود با درک این موقعیت حساس در این خیزش آزادیخواهی به برادران و خواهران خود به پیوندند و بدانند که ملت ایران آنانرا با آغوش باز پذیرا خواهند شد.
از تمام کارمندان دولت و کادر نیروهای مسلح درخواست میشود بهیچ عنوان شغل فعلی خود را ترک ننمایند و از هم گسیختگیهای احتمالی کاملا احراز گردد.
ایران بزرگ را به اعتبار ملی خود برگردانیم در این رهگذار از هرگونه خشونت پرهیز و هرگونه انتقامجویی را در حد ایران بزرگ و والا نمیدانیم.
در اینجا یاد تمام جان بخشندگان راه آزادی ایران را گرامی میداریم.
موفقیت از آن ماست
5 گروه از رزمندگان ایران و گروه نظامی سیاسی عقاب ایران
سرلشگر خلبان مهدی روحانی

عکس هایی از بدن پاک و کبود بهنود رمضانی - شهید چهارشنبه سوری/ بهنود جان تولدت مبارک

  
بهنود همانند ديگر جوانان و رفقای شهيد ديگرش آروزی استقلال و آزادی ايران را داشت و از ترويج دروغ و فساد که توسط مسئولين نطام شبانه روز شنيده می شود، خسته بود.او راهش را با آگاهی انتخاب کرد و آسمانی شد
کشته شدن بهنود رمضانی به دست موتور سواران بسیجی انجام شده است و کودتاگران تلاش کرده اند با گزارشات شتاب زده، علت مرگ را انفجار نارنجک دست ساز در جیب شلوار بهنود نشان دهند و آنرا در غالب یک حادثه رفع رجوع کنند.
حال انکه آثار کبودی در بدن بهنود کاملا مشخص بوده و خود عکس ها گویای این مطلب می باشد.




۱۳۹۰ شهریور ۲۳, چهارشنبه

تاریخ تکرار میشود، و دیکتاتوری محکوم به مرگ است

!همه رفتند و آن که مانده هم رفتنیست
صدام حسین
مبارک
بن علی‌
قذافی
...............
در این دنیا هر موجودی یک عمری داره، من فکر می‌کنم دیکتاتوری هم یک موجود زنده اس! با یک هشت پا قابل مقایسه است! پیکره ی این هشت پا از مزدوران، قاتلان، جنایتکاران و در راس آن‌ها جنایت وقیح عظماست! هر موجودی محکوم به نابودیست، حال بعضی‌ از موجودات شکار میشن، بعضی‌ با مرگ طبیعی میمیرن! من فکر می‌کنم که هشتپای دیکتاتوری اشغالگر حاکم در ایران به دست آزادیخواهان شکار خواهد شد! و مزدوران و ظالمان امروز جزو مردگان فردا هستند.

نگویید آزادی مذهب........بگویید آزادی از مذهب

!همین

شعار جدید برادران عرزشی

حسین حسین شعار ماست


تجاوز افتخار ماست

۱۳۹۰ شهریور ۲۱, دوشنبه

شهر اردبیل در اشغال نیروهای غیر بومی است/ آخرین اخبار از قیام اردبیل- ساعت هفت و چهل و پنج عصر

شهر اردبیل در اشغال نیروهای غیر بومی است

اورمو ایشچیلری :شاهدان عینی می گویند که اردبیل وضعیت یک شهر اشغال شده را به خود گرفته است.خبرهای ارسالی از حضور بیش از 20 هزار نیروی ضد شورش در سراسر شهر حکایت دارند.بازداشت مردم بصورت کاملا خودسرانه ای ادامه دارد.در حالیکه اهالی اردبیل در دفاع از حیات دریاچه اورمیه در حال برگزاری تظاهراتهای پراکنده ای در سطح شهر می باشند تلفنهای همراه قطع شده و سرعت اینترنت تا نزدیک صفر تنزل کرده است

آخرین اخبار از قیام اردبیل- ساعت هفت و چهل و پنج عصر

اورمو ایشچیلری :شاهدان عینی از بازداشت فله ای مردم در سطح شهر خبر می دهند. نیروهای چماقدار بدون توجه؛ حتی به زنان و کودکان نیز حمله می کنند.گفته می شود در نقاط مختلف شهر تاکنون صدها تن از فرزندان ستارخان بصورت بی رحمانه ای ضرب و شتم و بازداشت شده اند. براساس گزارش شاهدان عینی، در میدان شریعتی، چهاراراه، بازار آغزی و عالی قاپو، تظاهراتهای اعتراض آمیز پراکنده ای در حمایت از دریاچه اورمیه و حقوق ملت اذربایجان صورت گرفته که با حمله وحشیانه نیروهای رژیم آپارتاید مواجه گشته است. شاهدان عینی می گویند که میدان شریعتی به رغم حضور بسیار سنگین نیروهای سرکوبگر دست کم شاهد 2 تظاهرات مردمی بوده است.در حال حاضر به دنبال تاریکی نسبی هوا، حمله نیروهای گارد به مردم افزایش بیشتری یافته است. دهها نفر در اردبیل از سوی نیروهای گارد ضرب و شتم شده اند. براساس اخبار رسیده دهها تن از اهالی اردبیل در خیابانهای سه راه دانش،ایستگاه سرعین، شریعتی، چهارراه و بازار آغزی مورد حمله نیروهای چماقدار رژیم و گارد ضد شورش قرار گرفته اند.خبر می رسد که در اثر این حملات چندین تن مجروح شده اند.تعقیب و گریز در خیابانهای اصلی شهر ادامه دارد.

خبر فوری - قیام در اردبیل شروع شد/دوشنبه۲۱ شهریور

اورمو ایشچیلری :ساعت هفت و چهل دقیقه تعدادی از جوانان شجاع اردبیلی به طور ناگهانی از پیاده رو وارد خیابان شده و جرقه قیام را زدند. قیام شروع شد. مردم به دادن شعار شروع کرده اند و در گیری در چند نقطه شهر شروع شد.براساس اخبار رسیده جمع کثیری از مردم در میدان شریعتی شهر اردبیل در حمایت از حق حیات دریاچه اورمیه و نیز حقوق مردم آذربایجان شعار داده اند.گزارش می شود که چماقداران رژیم به سوی مردم یورش برده اند.تعقیب و گریز در خیابانها و کوچه های منتهی به میدان شریعتی ادامه دارد

۱۳۹۰ شهریور ۲۰, یکشنبه

گزارش تکمیلی اعتراضات روز 19 شهریور در آذربایجان


 

 اعتراضات در شهرهای مختلف آذربایجان و به ویژه در تبریز و سولدوز(نقده) به پایان رسید.
22.20: فیلمی از جو امنیتی و حضور نیروهای یگان ویژه در شهر اورمیه:
21.40: از اورمیه نیز خبر می رسد نام یکی دیگر از بازداشت شدگان این شهر رحمان قاسمی می باشد.
21.30: سرویس یاهو مسنجر به طور کامل در تهران و حومه قطع شده است. به دلیل قیام تبریز و دیگر شهرهای آذربایجان، از دیشب سرویس یاهو مسنجر به طور کامل در تهران و حومه نیز قطع شده است.
21.20: از اردبیل خبر می رسد که از سرنوشت بسیاری از فعالین ملی در اردبیل از صبح امروز خبری در دست نیست ربایش بی سابقه فعالین ملی در اردبیل ادامه دارد. فعالین اردبیل روز دوشنبه را برای برگزاری تظاهرات اعلام نموده اند.
21.20: تبدیل تبریز به منطقه جنگی. اینترنت  قطع شده، تلفن همراه و ايران سل قطع شده، به بهانه مانور، ارتش وارد عمل شده و  هلی کوپترها برفراز تبریز در حال مانور هستند. تبریز به منطقه جنگی تبدیل شده است.
21.10: دستگیری گسترده جوانان تبریزی و سرکوب اعتراضات حضور گسترده نیروهای سرکوبگر و لباس شخصی همچنان ادامه دارد با اینهمه هنوز مردم تبریز حضوری چشم گیر در خیابانها و میادین اصلی این شهر دارند.
21.00: درگیری‌های پراکنده در برخی خیابان‌های مرکزی تبریز به‌وقوع پیوسته است. تعقیب و گریز در بازار و راسته‌کوچه تبریز بین ماموران انتظامی و لباس شخصی با مردم ادامه دارد. گزارش‌ها حاکی از برخورد شدید نیروهای سرکوبگر با مردم است.
20.50: بر اخبار رسیده، در برخی نقاط تبریز، مخصوصا نواحی مرکزی تبریز خطوط موبایل‌ در دسترس نمی‌باشد. طبق آخرین اخبار درگیری‌ها ادامه دارد و ماموران امنیتی به صورت شدیدی با تجمعات برخورد می‌کنند. طبق خبرهای رسیده تا الان چند نفر دستگیر شده‌اند.
20.40: بیش از دو هزار تن از مردم نقده(سولدوز) با راهپیمایی از اول خیابان فتوحی تا فلکه ژاندارمری شعار اورمو گولو جان وئریر مجلیس اونون قتلینه فرمان وئریر، یاشاسین آذربایجان، اورمو گولو بیزیم قانیمیزدی، سولدوز شهیدلرین یاددان چیخارتماز سر دادند. ماموران به این تظاهرات مسالمت آمیز حمله کرده و چندین نفر را بازداشت کرده اند.
20.30: فیلمی از جو سنگین و بیسابقه ی امنیتی در شهر ارومیه:
20.15: مدیرمسئول سونار دستگیر شد. بنا بر اخبار کاملا موثق در ادامه بازداشتهای فله ایی در اورمیه ((مهدی اسدزاده)) مدیر مسئول نشریه دانشجویی سونار دانشگاه اورمیه به همراه یکی از دوستانش بنام ((میثم)) در خیابان امام اورمیه تقاطع عطایی بدست نیروهای یگان ویژه دستگیر شد. این نشریه دانشجویی از محبوب ترین و فعالترین نشریات دانشجویی است که در اعتلای هویت طلبی آذربایجان و مبارزه با تروریسم کرد در غرب آذربایجان گامهای موثری را برداشته است.
20.05: درگیری در خیابان راسته کوچه ی تبریز ادامه دارد. فضا به شدت امنیتی است و با نزدیک شدن شب و تاریکی تعداد اعتراض کنندگان هم رو به افزایش است.
19.55: جمعیت چندین هزار نفری در سولدوز(نقده) در حال اعتراض و برگزار تظاهرات اعتراضی هستند. هنوز گزارشی از درگیری نرسیده است.
19.50: سرکوب گسترده در شهرهای مختلف آذربایجان ادامه دارد. اخبار رسیده از شهر مرند حاکی است نیروهای امنیتی با همراهی مامورین یگان ویژه جمع کثیری از جوانان شهر مرند را دستگیر نموده اند. خیابانهای این شهر مملو از مامورین انتظامی گزارش گردیده است.
19.45: گزارشات رسیده از شهر تبریز حاکی است خشونت نیروهای امنیتی و مامورین یگان ویژه غیرقابل باور و بسیار خشونت آمیز بوده است. اخبار رسیده از مجروح شدن دهها تن از معترضین حکایت دارد.
19.40: درگیریهای تبری به سه راه امین کشیده شده است. در این مکان مامورین به شکلی وحشیانه زنان و دختران معترض را ضرب و شتم نموده اند.
19.35: درگیری ها در شهر تبریز به خیابان راسته کوچه کشیده شده است. زد و خورد شدید میان جوانان و نیروهای یگان ویژه در راسته کوچه ادامه دارد.
19.30: درگیری های بسیار شدید بین جوانان و نیروهای یگان ویژه در خیابان شهناز تبریز ادامه دارد. بر اساس گزارشات رسیده مامورین امنیتی و انتظامی معترضین را به شدت و وحشیانه ضرب و شتم می نمایند.
19.10 : گزارشها از تبریز حکایت از دستگیری جوانان و انتقال آنها به ون های نیروی انتظامی در میدان ساعت و چهار راه شهناز تبریز دارد. براساس گزارشهای رسیده از اردبیل، همزمان با وقوع قیامهای مردمی در دیگر شهرهای  آذربایجان و نیز در آستانه فراخوان به اعتراض مردمی در قبال خشکانیده شدن دریاچه اورمیه؛ جمعی از دانشجویان و دیگر اقشار این شهر، ناپدید شده اند. به احتمال قوی این افراد توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده اند. هنوز از تعداد دقیق بازداشت شدگان اطلاعی در دست نیست. تلاش برای مشخص شدن اسامی افراد بازداشت شده ادامه دارد.
19.00: علیرغم جو امنیتی بیسابقه در چندین سال گذشته تظاهرات در تبریز شروع شد. تجمع با حدود 1000 نفر شروع شده است و مامورین امنیتی و نیروهای یگان ویژه با خشونت هر چه تمام به سمت معترضین حمله می نمایند.
خانواده های این افراد به شدت نگران جان و امنیت عزیزان خود هستند.
18.45: خبرها حاکی از آن است که خیابانها و میدانهای اصلی شهر قوشاچای مملو از نیروهای امنیتی می باشد.
18.30: بازداشت جوانان در خیابان استادیوم و مقابل مسجد المهدی مرند
18.20: نیروهای امنیتی بدون دلیل و به صورت فله ای به بازداشت گسترده مردم دست زده و با ماشین های قفس دار به سرعت از منطقه خارج می کنند.
17.30: قیام در سولدوز شروع شد. بر اساس اخبار رسیده از سولدوز خیابان امام این شهر مملو از جمعیت است و مردم با شعارهای یاشاسین آزربایجان، آذربایجان جانیمیز، اورمو گولو قانیمیز به سوی فرمانداری در حرکتند.
17.10: فیلمی از جو امنیتی شدید در تبریز سه راهی امین تبریز 19 شهریور - ساعت 17

پست های پرطرفدار