« »

۱۳۹۰ شهریور ۲۶, شنبه

احمدی نژاد: دلیل اصلی‌ ممنوعیت بادبادک بر فراز آسمان‌های ایران


دلیل یکم: چون کلمه ی بادبادک از دو قسمت "باد" و "بادک" تشکیل شده" و "بادی" بودن تنها در انحصار دروغ‌های توی خالی‌ دولت دهم می‌باشد، از این نظر با متخلفین با اشدّ مجازات برخورد میشود.
دلیل دویّم: از نظر امنیتی، امکان دارد که ب
اد و بادک‌ها برای حمل مواد منفجره استفاده شده و باعث ناامنی‌ در جامعه ی بسیار امن و امنیت "ی" ما شود!(همانطور که قبلا بار‌ها ذکر شده ایران از نظر امنیت "ی" رتبه اول را در جهان دارد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های پرطرفدار