!همه رفتند و آن که مانده هم رفتنیست
صدام حسین
مبارک
بن علی
قذافی
...............
در این دنیا هر موجودی یک عمری داره، من فکر میکنم دیکتاتوری هم یک موجود زنده اس! با یک هشت پا قابل مقایسه است! پیکره ی این هشت پا از مزدوران، قاتلان، جنایتکاران و در راس آنها جنایت وقیح عظماست! هر موجودی محکوم به نابودیست، حال بعضی از موجودات شکار میشن، بعضی با مرگ طبیعی میمیرن! من فکر میکنم که هشتپای دیکتاتوری اشغالگر حاکم در ایران به دست آزادیخواهان شکار خواهد شد! و مزدوران و ظالمان امروز جزو مردگان فردا هستند.
صدام حسین
مبارک
بن علی
قذافی
...............
در این دنیا هر موجودی یک عمری داره، من فکر میکنم دیکتاتوری هم یک موجود زنده اس! با یک هشت پا قابل مقایسه است! پیکره ی این هشت پا از مزدوران، قاتلان، جنایتکاران و در راس آنها جنایت وقیح عظماست! هر موجودی محکوم به نابودیست، حال بعضی از موجودات شکار میشن، بعضی با مرگ طبیعی میمیرن! من فکر میکنم که هشتپای دیکتاتوری اشغالگر حاکم در ایران به دست آزادیخواهان شکار خواهد شد! و مزدوران و ظالمان امروز جزو مردگان فردا هستند.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر