۱۳۹۰ آذر ۲۶, شنبه
۱۳۹۰ آذر ۲۲, سهشنبه
۱۳۹۰ آذر ۱۳, یکشنبه
درست رانندگی کن
ما همگی توی یک جاده ایم، یک جاده سنگلاخی، یک جاده ی خاکی، یک جاده که خودش به اندازه ی کافی سوراخ داره، یک جاده که خودش به اندازه ی کافی سربالایی داره، اما یک جاده که به اندازه ی کافی جا داره، اگه ماشینت سبزه، اگه ماشینت قرمزه، اگه ماشینت بنفشه... اگه ماشینت هر رنگیه، هیچ فایدهای نداره اگه بخوای بپیچی جلوی من! یا یه ماشینه دیگه! اینجوری راه رو بند میاری! این باری هم که هر کدوم ما داریم به مقصد نمیرسه، پس درست رانندگی کن، مواظب باش، سنگ ننداز، جاده رو بیشتر از این سوراخ نکن، تپههای اضافی نساز! به من نزن!نترس، مسابقه نیست! هر کی هم که زودتر برسه جز همان که به آخرین ماشین میرسه، چیزی بهش نمیرسه! اونم آزادیه! یا همه با هم خیلی خوشگل پشت سره هم میریم، یا اگه یه ماشینم از دور خارج بشه، هیچ کدوممون نه میریم، نه میرسیم! این جاده آخرش آزادیه ایرانمونه
۱۳۹۰ آذر ۹, چهارشنبه
تائید انفجار در تأسیسات اتمی اصفهان
دنیای جانیان جمهوری اسلامی وارونه ست
دانشجویان واقعی، مغزهای این مملکت رو میگیرن میندازن گوشه ی زندان، اونم به نام چی؟ به نام اراذل و اوباش!!! اونوقت اراذل و اوباش واقعی رو میفرستن توی خیابونا، یه موتور هم میندازن زیر پاشون که مبادا خدائی نکرده اون نیم درصدی که از پول نفت بهشون تعلق میگیره کم برسه! پاداش دیروز رو همین امروز میدن! البته فقط به ساندیس خوران و حروم زادگان!... حالا ما بیائیم هی فریاد بزنیم بابا اینا دانشجو نیستن! اینا شکارچیان دانشجویان واقعی هستند!... اینها دانش را میجورند و هسته اش را تٔف میکنن توی بیت رهبری
۱۳۹۰ آبان ۲۱, شنبه
به قول امام مسهل: همَه با هم
بخندیم از دست این همه نیروی بیسواد و ناکارشناس سپاهی! طرف فیتیله ی یک موشکو نمیتونه آماده کنه، میخواد آمریکا رو با خاک یکسان کنه: همه با هم میخندیم و چه چه میزنیم
۱۳۹۰ آبان ۱۵, یکشنبه
سایت عرزشی نوشت: بودجههای میلیونی خرج مخ زنی خواهران حزب الله شده/ هر شب دعایمان این است که ای کاش این اسلام بیدار نمی شد
سوالی که بعد از انتشار خبر اختلاس سه هزار میلیاردی از سیستم امن و مطمئن و پاک بانکی کشور ذهن ها را مشغول کرده این است که آیا این سه هزار میلیارد در مقابل خرج های غیر ضروری و بی برنامه دستگاه های دولتی بخصوص نهاد های انقلابی عددی هم حساب می شود؟
به هر حال خوب یاد بد ، درست یا غلط این سوال در ذهن مردم بخصوص قشر مذهبی و ارزشی که به قول خودشان در حوزه جنگ نرم و سایبر فعالیت می کنند بوجود آمده است. .
متاسفانه بعد از سخنان حضرت آقا در مورد جنگ نرم و فعالیت در این حوزه ، بسیاری از آقایان که اکثرا می شناسیم و از ارتباطشان با نهاد های انقلابی با خبر هستیم بدون اینکه تخصصی در این زمینه داشته باشند یا در این موضوع کار کرده باشند مسئولیت فعالیت در این حوزه را بدست گرفتند و شروع به جذب نیروهای حزب اللهی که از جیب خودشان و در راه رضای خدا سال ها قبل از اینکه این آقایان فکر فعالیت در این حوزه باشند و زمانی که این آقایان اینترنت را حرام می دانستند و جنگ نرم را خاک بازی در جنوب کشور می دیدند ، نمودند.
خودمان بودیم ، دوستانمان بودند و ...
به هر حال دیدیم و می بینیم چه پول هایی بدون هدف ، بدون بررسی کارشناسی در این حوزه خرج می شود. یادش بخیر چند هفته پیش که بسیج قرار بود از جلوی سردار عزیز ، عزیر جعفری رژه برود یکی از دوستانمان در آن رژه گفت : یک پولی داده شده که خرج بشود دیگر ، یگان ویژه بعد از 10 سال نتوانست یک یگان نمونه موتوری داشته باشد اینها یک شبه یگان نمونه می خواهند که فردا عکس بگیرند و گزارش کنند و بفرستند برای آقا.
اما بعد از گذشت چند سال از فرمان مقام معظم رهبری در مورد فعالیت در حوزه جنگ نرم غیر از نتیجه ای که دوستان بسیجیمان در مورد مانور ها و رژه هایشان گرفتند به نتیجه دیگری رسیدیم که بسیاری از بودجه های حوزه جنگ نرم از راه های مختلف و قانونی به جیب این آقایان و متاسفانه دوستانمان که روزی برای رضای خدا از جیبشان کار می کردند سرازیر می شود.
مسئولین شورای هماهنگی فعالین سایبری انقلاب اسلامی پاسخگو باشند که نتیجه هزینه هایی که برای این شورا شد چه بود؟! چرا منحل شد؟ چه کسی منحل کرد؟ با رای چه کسانی منحل شد؟
مسئولین حزب الله سایبر پاسخگو باشند ، چه هدفی از راه اندازی این گروه دارند ، در این مدت هزینه این همایش ها چند میلیون تومان شد؟ نتیجه این همایش ها چه بود؟
مسئولین وزارت فرهنگ پاسخگو باشند ، نتیجه نمایشکاه رسانه های دیجیتال بخش وب سایت ها چه بود؟ چرا خون به قول خودشان ارزشی ها را از خون بقیه فعالان در این حوزه رنگین تر می بینند و غرفه ها را بصورت رایگان به ارزشی ها تقدیم می کنند؟
مسئولین آن نهاد انقلابی پاسخگو باشند که در بین این چند ده وب سایت بی ارزش به قول خودشان ارزشی که چند صد میلیون خرجش کرده اند کدام یک از آنها ، 1- از نرم افزار های رایگان مدیریت وب سایت استفاده نکرده اند؟ 2-بازدیدشان بیشتر از روزی 1000 بازدید است؟ 3-نتیجه فعالیتشان در جامعه دیده شده؟ 4- نتیجه فعالیتشان در وب سایت های خارجی مشاهده شده؟ 5- هک نشده اند؟ 6- از نظر فنی مشکل نداشته اند؟ و ...
مسئولین فعالان ارزشی حوزه اینترنت پاسخگو باشند که از مشکلاتی که برای بسیاری از خواهران در اینترنت بوجود آمده با خبر هستند؟ پاسخگو باشند که چرا به این نتیجه نرسیده اند که امت حزب الله فعال در بخش سایبر جنبه اختلاط را ندارند؟ پاسخگو باشند که چرا بسیاری از خواهران فعال در این بخش که از قدیم کار می کردند امروز چادر و دین و مذهب را فقط بخاطر مسائل غیر اخلاقی که از امثال من و شما در نت دیده اند کنار گذاشته اند؟ پاسخگو باشند که چرا ما هر ایمیلی از امت حزب الله فعال در حوزه سایبر را هک می کنیم می بینیم به امر شریف مخ زنی مشغول بوده؟ مگر شما خود را مسئول و پرچم دار این دوستان نمی دانید؟ این چه اوضاعیست؟!!!!!
این آقایان از هر موضوعی هم برای جذب بودجه استفاده می کنند. هر شب دعایمان این است که ای کاش این اسلام بیدار نمی شد و همانطور خواب می ماند که بیداری اسلامی مثل جنگ نرم چماق نشود بر سر مردم بدبخت ملت ما که پول هایشان خرج تز های احمقانه این آقایان شود. به خدا قسم مردم شریف ایران اگر ببینند در حوزه ای واقعا فعالیت می شود و حس کنند کاری به نتیجه می رسد از نان شبشان از فرش زیرپایشان می زنند تا این حرکت به نتیجه برسد ولی وقتی می بینند از نان شب زن و بچه شان زده می شود برای اینکه امثال ما با جوملا و ورد پرس رایگان روی سرور آمریکایی سایتی بزنیم و به امر شریف کپی پیست مشغول باشیم 5 تا خانم و 5 تا آقا را جمع کنیم و ساختمانی و امکانات بگیریم و چند ده یا چند صد میلیون پول از بیت المال خرج کنیم و آخرش هم همه با هم فامیل بشویم و دیگر هیچ ، دستشان را هم می بوسم که به حزب اللهی جماعت فحش بدهند و به ما بدبین باشند.
به هر حال اگر این آقایان خود را مسئول این حوزه می دانند و اینترنت آمریکایی را ارث پدریشان می بینند و خود را مخترع اینترنت می دانند ، باید به این سوالات هم پاسخ دهند و ابهاماتی که در ذهن دوستانی که در این حوزه فعالیت می کنند وجود دارد را برطرف کنند.
یادش بخیر در آن همایش سایبری حجت الاسلام شهاب مرادی به چه نکته جالبی اشاره کردند و فرمودند: حال می کنید دیگه ، خودتون از خودتون تقدیر می کنید این به اون جایزه میده اون به این جایزه می ده همتونم خودتونو عمار می دونید.
ما آمادگی داریم پاسخ هر یک از مسئولین را در این وب سایت انعکاس بدهیم
منبع
منبع
۱۳۹۰ آبان ۱۴, شنبه
محل استقرار سپر دفاع موشکی ناتو سپرمحافظ اسرائيل در ترکیه (+عكس)
کارشناسان امنیتی تأکید میکنند که سیستم رادار سپر دفاع موشکی مستقر در ترکیه، همه فضای کشورهای عضو ناتو را زیر پوشش میگیرد/ همچنین بر پایه استراتژی جدید ناتو، «قلمرو و جمعیت پیمان ناتو» به چهارچوب مسئولیتهای ناتو افزوده شده است. در هر مرحله از این طرح عملیاتی، هر یک از کشورهای عضو باید اجرای طرح را تصویب کنند؛ پیش شرط ترکیه برای همکاری، مشارکت در نظام تصمیمگیری بوده است
۱۳۹۰ آبان ۱۰, سهشنبه
چگونه بشناسیم که جنسی ساخت چین است؟
اگر دوست ندارید جنس چــینی بخرید یا جنس چینی بهتون قالب کنند! به بارکد آن جنس دقت کنید، اگر سه رقم اول بارکد آن محصول شماره های ۶۹۰ تا ۶۹۵ باشد آن محصول چـــینی است. بقیه کشورها هم تو لیست هست.
The whole world is scared of China made ‘black hearted goods’. Can you differentiate which one is made in the USA , Philippines , Taiwan orChina ? For your Information ..
۱۳۹۰ آبان ۹, دوشنبه
عجب بخور بخوری توی مملکت اما زمان و جانشینش، همه رقمها هم میلیاردی
یک جا ... میلیارد
اونجا ... میلیارد
اینجا هم که قربونش برم خدا تا میلیارد
دست امام زمان درد نکنه که چه کرده!!!!،ببخشید ر....ی......ِ....ه
اونجا ... میلیارد
اینجا هم که قربونش برم خدا تا میلیارد
دست امام زمان درد نکنه که چه کرده!!!!،ببخشید ر....ی......ِ....ه
۱۳۹۰ آبان ۸, یکشنبه
ای کاش که بجای کشور تن خود، کشوری را که این تن از آن برخاست میستودیم
دوستان تا میتونین باهم بجنگین، همدیگرو بکوبین، آفرین بر شما
در همین دقایق، در همین ثانیهها دارن جان و هستی مبارزان راه آزادی در ایران زمین را ذره ذره نابود میکنند! در همین یک ثانیه که گذشت فریادها به آسمان رفت و چشمها به درهای زندانها ماند! اما ما کارمون اینجا شده فقط جبهه گیری! آفرین بر خودمان،ای کاش که بجای کشور تن خود، کشوری را که این تن از آن برخاست میستودیم
در همین دقایق، در همین ثانیهها دارن جان و هستی مبارزان راه آزادی در ایران زمین را ذره ذره نابود میکنند! در همین یک ثانیه که گذشت فریادها به آسمان رفت و چشمها به درهای زندانها ماند! اما ما کارمون اینجا شده فقط جبهه گیری! آفرین بر خودمان،ای کاش که بجای کشور تن خود، کشوری را که این تن از آن برخاست میستودیم
۱۳۹۰ آبان ۶, جمعه
زنده ياد «احمد کسروی»: گذشته چراغ راه اينده است+عکس جسد آن زنده یاد و منشیاش حدادپور
ملتي كه تاريخ خود را نداند مجبور به تكرار تاريخ است
کسروی: آنان که تاریخ و فرهنگ خود را از دست داده اند ، مردم بد بختی هستند ، بد بخت تر از آن ها کسانی هستند که در باز یافتن تاریخ و فرهنگ از دست رفته خود تلاش نمی کنند ، اما بد بخت ترین مردم کسانی هستند که تاریخ و فرهنگ خود را به ریش خند می گیرند
اجساد احمد کسروی و منشیاش حدادپور که بوسیله گروه فدائیان اسلام در داخل کاخ دادگستری به قتل رسیدند
اشتراک در:
پستها (Atom)
پست های پرطرفدار
-
شهر اردبیل در اشغال نیروهای غیر بومی است اورمو ایشچیلری :شاهدان عینی می گویند که اردبیل وضعیت یک شهر اشغال شده را به خود گرفته است.خبرهای ا...
-
اورمو ایشچیلری : ساعت هفت و چهل دقیقه تعدادی از جوانان شجاع اردبیلی به طور ناگهانی از پیاده رو وارد خیابان شده و جرقه قیام را زدند. قیام شرو...
-
خطاب به آن دسته از دوستانی که آشوب سال ۵۷ را انقلابی مردمی میدانند مستندی تکان دهنده درباره خيانت آمريكا به مردم ايران زمان انقلاب 57...
-
قابل توجه حامیان دیکتاتور ها :"مفتی قذافی " ریش تراشیده درحال فرار دستگیر شد
-
انگلیس یک میلیارد و پانصد میلیون پوند متعلق به مجتبی خامنه ای را در بانکهای انگلیس مسدود کرد منبع: دکتر قره گزلو در مصاحبه ی تلفنی با مه...
-
عموزنجيرباف عموزنجيرباف عنكبوت بي انصاف هركي كه باتو بد شد براش يه پاپوش نباف كه روش يه كاسه آشِ روغن برّه باشه وجب وجب جنازه ...
-
بهنود همانند ديگر جوانان و رفقای شهيد ديگرش آروزی استقلال و آزادی ايران را داشت و از ترويج دروغ و فساد که توسط مسئولين نطام شبانه روز شن...




