دوستان تا میتونین باهم بجنگین، همدیگرو بکوبین، آفرین بر شما
در همین دقایق، در همین ثانیهها دارن جان و هستی مبارزان راه آزادی در ایران زمین را ذره ذره نابود میکنند! در همین یک ثانیه که گذشت فریادها به آسمان رفت و چشمها به درهای زندانها ماند! اما ما کارمون اینجا شده فقط جبهه گیری! آفرین بر خودمان،ای کاش که بجای کشور تن خود، کشوری را که این تن از آن برخاست میستودیم
در همین دقایق، در همین ثانیهها دارن جان و هستی مبارزان راه آزادی در ایران زمین را ذره ذره نابود میکنند! در همین یک ثانیه که گذشت فریادها به آسمان رفت و چشمها به درهای زندانها ماند! اما ما کارمون اینجا شده فقط جبهه گیری! آفرین بر خودمان،ای کاش که بجای کشور تن خود، کشوری را که این تن از آن برخاست میستودیم

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر