1.
آیا این که روسای بانکها و مدیر عاملان مرتب برکنار میشن، برای مجازات آنهاست، یا اینکه برکنار میشن که از عرصه ی سیاسی و اقتصادی محو بشن، و برن با پولهای دزدی در گوشه و کنار دنیا به راحتی به قول معروف حالشو ببرن!؟
2.
آیا آقای مشایی که مثل امام زمان به یکباره غیب شدن، و در سفر آقای بیشرف نژاد اوشون رو همراهی کردند، کجان؟ و آیا اوشون(آقای مشایی) هم اکنون مهمون آقای خاوری در کانادا و در قصر مجلل اوشون(آقای خاوری) هستند یا که خود اوشون(آقای مشایی) قصر خودشون رو خریدند، البته با پولهای اختلاس شده!؟!؟
آیا آقای مشایی که مثل امام زمان به یکباره غیب شدن، و در سفر آقای بیشرف نژاد اوشون رو همراهی کردند، کجان؟ و آیا اوشون(آقای مشایی) هم اکنون مهمون آقای خاوری در کانادا و در قصر مجلل اوشون(آقای خاوری) هستند یا که خود اوشون(آقای مشایی) قصر خودشون رو خریدند، البته با پولهای اختلاس شده!؟!؟
3.
حالا از همه ی اینها که بگذریم یک سوال کوچولو اما اصلی
حالا این پولا کجاست؟؟؟؟

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر