« »

۱۳۹۰ مهر ۲۳, شنبه

با اینکه با تمام وجودم می‌خوام این رژیم نابود بشه، اما امیدوارم که غرب به ایران حمله نکنه


چون فکر می‌کنم بعد از اون دیگه ایرانی‌ نمونه که بخواد آزاد باشه یا نباشه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های پرطرفدار