«
»
۱۳۹۰ مهر ۲۳, شنبه
با اینکه با تمام وجودم میخوام این رژیم نابود بشه، اما امیدوارم که غرب به ایران حمله نکنه
چون فکر میکنم بعد از
ا
ون دیگه ایرانی نمونه که بخواد آزاد باشه یا نباشه
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
پیام جدیدتر
پیام قدیمی تر
صفحهٔ اصلی
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
پست های پرطرفدار
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر