« »

۱۳۹۰ آبان ۱, یکشنبه

نزن نزن شعار ماست، ولایت اقتدار ماست



تو تظاهرات: نزن نزن
تو آزادگی: منفی‌ نده نده
تو لیبی‌: چوب تو آستین قذافی نکن، نکن


پرچم سفید گرفتن دستشون، شدن نماینده ی صلح و حقوق بشر! اما فقط برای ظالم. که
ظالم هم دلش خوش باشه، تا میتونه ظلم کنه، خوب اگه یه روزی روزگاری خبری شد، *نزن نزن شعار ماست*‌ها زمینه رو چیدن که اتفاقی‌ نیفته! جمع کنین کاسه کوزتونو، این ترفندا دیگه قدیمی‌ شده! مواظب باشین این چوب تو آستین خودتون نره

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های پرطرفدار