تو تظاهرات: نزن نزن
تو آزادگی: منفی نده نده
تو لیبی: چوب تو آستین قذافی نکن، نکن
پرچم سفید گرفتن دستشون، شدن نماینده ی صلح و حقوق بشر! اما فقط برای ظالم. که ظالم هم دلش خوش باشه، تا میتونه ظلم کنه، خوب اگه یه روزی روزگاری خبری شد، *نزن نزن شعار ماست*ها زمینه رو چیدن که اتفاقی نیفته! جمع کنین کاسه کوزتونو، این ترفندا دیگه قدیمی شده! مواظب باشین این چوب تو آستین خودتون نره
تو آزادگی: منفی نده نده
تو لیبی: چوب تو آستین قذافی نکن، نکن
پرچم سفید گرفتن دستشون، شدن نماینده ی صلح و حقوق بشر! اما فقط برای ظالم. که ظالم هم دلش خوش باشه، تا میتونه ظلم کنه، خوب اگه یه روزی روزگاری خبری شد، *نزن نزن شعار ماست*ها زمینه رو چیدن که اتفاقی نیفته! جمع کنین کاسه کوزتونو، این ترفندا دیگه قدیمی شده! مواظب باشین این چوب تو آستین خودتون نره
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر