« »

۱۳۹۰ مهر ۱۳, چهارشنبه

بر فرض تبلیغات اسلامی ایرادش کجاس؟


Shenakht

اگر تاکنون ایرادش را نفهمیده اید هرگز نخواهید فهمید. دیواری که شما مسلمانان به دور خود می کشید سبب می شود تا هیچ چیز به جز خودتان را نبینید و همین سبب می شود تا بپندارید که به جز دیواری که در آن زندانی هستید چیز دیگری در جهان نیست.
اگر از افراد بی سواد و آمی بودید و حتا نام اینترنت به گوشتان نخورده بود تعجب نمی کردم اما کسی که این همه نشانه و سند در برابرش باشد و باز بگوید "ایرادش کجاست؟" دست مریزاد دارد.
سرنوشت کسانی که نادان هستند هیچ جالب نیست اما سرنوشت کسانی که می بینند و می شنوند و می دانند اما خود را به ندانستن می زنند از آنها هم بدتر است.
نمی دانم تلاش شما برای تبلیغات اسلامی در اینجا با چه انگیزه ای است. یا تصور می کنید که می توانید چند نفر را هدایت کنید که آب در هاون می کوبید. برای اینکار بهتر است به سراغ سایت های رژیم بروید.
یا قصد رو در رویی با مخالفین اسلام را دارید که باز هم نیازی نیست نتیجه اش را بگویم که روشن است.
دوست عزیز ، حقیقت والاتر از اسلام و هر دین دیگری است و دینی که در چارچوبش حقیقت گم شود ارزش پیروی ندارد. اگر همان حقیقت را از درون اسلام هم بیرون بکشید باز هم آن حقیقت است که ارزش داشت نه اسلام. شاید بتوان با کسانی که اسلام را یک ابزار برای کشف حقیقت می دانند گفتگو کرد اما کسانی که اسلام را یک هدف می دانند کارشان تنها به تروریزم خواهد انجامید. 
اگر به خدا ایمان دارید باید به قوانین جهان هم احترام بگذارید و به آنچه که پیوند دوستی میان انسان و حقیقت است.
اگر چیزی که نامش را اسلام گذاشته اید باعث جدایی شما از دیگران و جدایی شما از حقیقت بشود شما در دام تعصب گیر افتاده اید و چه بپذیرید و چه نپذیرید نتیجه ای جز سرخوردگی نخواهد داشت. تعصب از هر گونه اش که باشد خالی از حقیقت است.
اسلام سیاسی با نمایشی که به نام بیداری اسلامی به راه انداخته است تلاش می کند تا خود را نیرومند جلوه دهد در حالی که چنین نیست. چنین نیرویی بر تعصب و نادانی سوار است نه بر قلبهای آگاه. بیداری اسلامی فریبی است تا چپاول و غارت کشورها در پشت ان پنهان بماند همانگونه که غربیان استعمار خود را پشت شعار مبارزه با تروریسم و دفاع از حقوق بشر پنهان می کنند.
اگر دقیق شوید خواهید دید که اسلام نه تنها در برابر غرب نایستاده است بلکه برترین و بهترین ابزار برای رسیدن به اهداف آنهاست که سلاح های خود را بفروشند و مصرف کننده مواد مخدر خود را داشته باشند.
اگر پیرو اسلام خمینی و خامنه ای هستید که هیچ سخنی با هم نداریم. یا شاید گمان می کنید از خمینی و خامنه ای مسلمان تر هستید و به دنبال اسلام ناب محمدی هستید که باز هم نمی دانم با تاریخ 1400 ساله اسلام که جز بدبختی و فلاکت چیزی برای ایران نداشته است چگونه کنار می آیید.
شما را به خودتان وا می گذارم "خواه پند گیر و خواه ملال


https://azadegi.com/link/2011/10/03/110364#c-164487

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های پرطرفدار