« »

۱۳۹۰ مهر ۲۹, جمعه

تو لیبی‌ ترکوندن، اونوقت تو ایران همه با هم بیایم بیرون سوت بزنیم، اونم به رنگ سبز


دیگه سر کار گذاشتن هم حدی داره

۱ نظر:

  1. خب سبزا بلدن برن سوت بزنن و یا در سکوت راهپیمایی کنند

    یعنی حداقل همین کارها را بلدند

    شما مثل مرد!! برید تو خیابان مبارزه مسلحانه بکنید چه میدونم بترکونید
    چرا توقع دارید سبزها برن تو خیابان تفکرات شما را اجرا کنند

    خودتان استین بزنید بالا تا دیگران هم کمکتان کنند

    پاسخ دادنحذف

پست های پرطرفدار