« »

۱۳۹۰ مهر ۱۲, سه‌شنبه

حضرت ولایت مزخرف و وقیح: همه خفه، همه دزدیم


در پی‌ شلوغ کاری بیجای رساناهای مسئول و با وجدان
، از صدا و سیمای پشم و شیشه گرفته تا کیهان، با مسئولین پاکش و بخصوص خبرگزاری فارس که جز حقیقت محض هیچ خبری درج نمیکند!!! تا جلادان با وجدان و "وطن پاره است" قوه ی قضائیه و در راس آن دژخیم اژه ای، فرمودند آن رهبر مفتضهان و مفت خوران جهان که: همه باهم، همه باهم، خفه شید چرا که ما همگی‌ با هم دزدیم و ملالی نیست، کش ندهید که پاره شود این کیسه‌ای که ما ۳۳ سال است دوخته‌ایم برای این مردم! همه دزدیم و از گلوی مردم ایران می‌زنیم و اگر اضافه آمد به کشور‌هایی‌ نظیر بلاروس و لبنان و "دوقّوز آباد" و غیره میدهیم، تا باشد که راه دیکتاتوری ما هموار شود و پایدار! تکبیر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های پرطرفدار