فقط منتظرن ببین این بیشرفی که اون بالا نشسته، و شب تا صبح، صبح تا شب کاری نداره جز تایین تکلیف کردن برای ۷۰ میلیون نفر، چی تخم میکنه، که اینا هم اون پایین سینه بزنن و حسین حسین کنن، هنوز طرف از منبر جهل و جنایت پایین نیومده، خاتمی میگه جنجال نکنید! رهبرش روش نشد بشه که دارن"جنجال" میکنند! رهبرش گفت"ک...ش" ندهند! حالا ما هم "جنجالش" میدیم، هم "ک...ش" میکنیم
!
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر