« »

۱۳۹۰ مهر ۲۲, جمعه

طرف به ما میگه نژاد پرست، چون عاشق ایرانیم! اونوقت خودش عاشق عربها و انگلیسی‌ هاست! اونوقت اسم خودشم گذشته ایرانی



ما حداقل عاشق وطنمون هستیم، چونکه این وظیفه ی هر ایرانیست! تو چی‌ که هر جا که یک لیوان آب خوردی عاشقشون شدی و نژاد اون‌ها رو میپرستی، اسم تورو چی‌ باید گذشت: نژاد بیگانه پرست؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های پرطرفدار