« »

۱۳۹۰ مهر ۲۳, شنبه

اگه آمریکا می‌خواست به ایران حمله کنه، نیازی نداشت که بیاد یک سناریوی جدید بسازه‌


چون رژیم ایران اونقدر گند زده، اونقدر کثافتکاری کرده که اصلا نیازی به یک بهانه ی جدید نیست

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های پرطرفدار