« »

۱۳۹۰ مهر ۲۹, جمعه

آگاه باشیم، هر گردی گردو نمیشه!


هر چی‌ میشه، یه سبز میچسبونن در کونش، میشه ... سبز! جنبشی رو که با این پاکی شروع شد، با این همه خون‌های پاک ریخته شده ی جوانان آزادی خواه این مرز و بوم، دارن با این حرکت‌ها
نابود میکنند، اگه تا حالا نابود نشده باشه! اول سکوت بود، بعدش پیاده روی، حالا هم  سوت! چرا یه رنگ برای خودتون انتخاب نمی‌کنین؟ چرا سبز؟چرا رنگ دزدی می‌کنین؟ دقیقا مثل جمهوری اسلامی که شهید دزیدی میکنه! جالبه! راستا همان راستا! اما ترفند‌ها... جدید و تازه¨! این هیچ نیست جز بی‌ آبرو کردن جنبش سبز، این فقط برای لوث کردن جنبش سبز است، و جز آن هیچ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های پرطرفدار