« »

۱۳۹۰ مهر ۲۸, پنجشنبه

از این بعد باید بگیم دیکتاتور به سوراخ سلام کن


چون مثل اینکه دیکتاتور‌ها در پایان راهشون به ماهیت اصلی‌ خود که همانا صفات خزنده‌ای نظیر مار است باز گشته و علاقه ی خاصی‌ به سوراخ‌های زیر زمینی‌ پیدا میکنند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های پرطرفدار