« »

۱۳۹۰ مهر ۱۲, سه‌شنبه

خواهشی از آقای رضا پهلوی


آقای پهلوی،‌ ای بازمانده ی شاهنشاه ایران،‌ ای که برخی‌ از ایرانیان به نامتان در گوشه و کنار دنیا قسم میخورند! شما را به حق، شما را به آنچه که برایتان مقدس است، و میدانیم آن هم برای شما هیچ نیست جز خاک پاک ایران زمین و آزادی ایرانیان گروگان گرفته شده از بند دژخیمان حکومت اسلامی ایران، حرکتی کنید، بس است مصاحبه، بس است گفتمان و گفتگو، بس است اظهار نظر! همه میدانیم، همه واقفیم که شما مردی شریف از تبار شاه فقید ایران هستید، همه میدانیم که دل‌ میسوزنید، ولی‌ بس است دلسوزی، دل‌ بسوزانید اما حرکتی کنید، بیانیه‌ای بدهید، فراخوانی بدهید،بپا خیزید، تا مردم ایران نیز بپا خیرند! سکان را به دست گیرید، ناخدای این کشتی سرگردان آزادیخواهان باشید و ما را از چنگال بد تر از "طالبان" رها کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های پرطرفدار