« »

۱۳۹۰ بهمن ۲۷, پنجشنبه

آخه ما چقدر بدبختیم


جنبشمون که سبزه، یعنی‌ رنگ آقایون تازی زاده ی
 سیّد! ، میخوایم بر علیه نظام هم تظاهرات کنیم، یا بانگ شبانه سر بدیم، میگیم الله اکبر، اونم که شعار خود این اخونداست که با آن به دختران این سرزمین تجاوز می‌کنند و با آن جوان‌ها را به دار میکشند! اونوقت میخوایم برای ایران زمین بجنگیم، اونم به رنگ سیدای حسینی و اون هم با شعار اول مسلمانان بر علیه مسلمانان، ما واقعا بدبختیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های پرطرفدار