« »

۱۳۹۰ اسفند ۱۲, جمعه

حالا شرکت کرد یا نکرد چه فرقی‌ میکنه؟


آخه ملّت چقدر ساده این؟ حالا اصلا خاتمی شرکت نکرده! اصلا تموم روز مونده توی خونه، بیلیارد بازی کرده! حالا مونده خونه فیلم "جدائی نادر از سیمین" رو نگاه کرده! آخه اصلا چه فرقی‌ داره!؟ مثلا میشه ایرانی‌؟ بابا جان این صحبت ها، این موضوع داغ زدن‌ها بیهوده ‌ست! خائن، خیانتکار میمونه! حالا بکنه، نکنه، یا بده، نده... فرقی‌ نداره! ننگ جنایت با این چیزا پاک نمیشه! آقا جان خاتمی شرکت نکرده! به ت.خ.م ‌اسب حضرت عباس که نکرده... به حق قسم عجیبه این واکنشا، آخه ما تا کی‌ می‌خواهیم بازیچه ی دست این ملا‌ها باشیم!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های پرطرفدار