به فرمانش زمان سر شد
به دامانش چو محشر شد
ملالم چون همی فر شد
که این ظالم، چو رهبر شد
به دامانش چو محشر شد
ملالم چون همی فر شد
که این ظالم، چو رهبر شد
عذر میخواهم من از رهبر
که نور چشم من پر پر
به دار ظالمان در سر
جز آزادی نبودش شر
جوانان سر به داران شد
که او رهبر، به حیران شد
نبودش را دعا دارم
که او ظالم به دوران شد
عذر میخواهم من از رهبر
از آن دیو هزارا ن سر

داش رضا ،دمت گرممممممممممم
پاسخ دادنحذفدستمریزاد