« »

۱۳۹۰ بهمن ۲۳, یکشنبه

در هر صورت سکوت کنید! سکوت یادتون نره، مسالمت آمیز هم یادتون نره/این دفعه شرمنده! سکوت نمی‌کنیم! با مسالمت هم آمیزش نمی‌کنیم! اینبار فریاد می‌زنیم!!

من موندم اگه بناست که بازم سکوت کنیم و با این سکوت: مسالمت! پس اصلا بیائیم بیرون واسه چی‌؟ خوب یکدفعه بگین که بشینین توی خونه‌هاتون سکوت کنید دیگه! جالبه، که دیکتاتوری علی‌ خامنه‌ای با زور میگه سکوت کنین، دوستان اصلاح طلب هم در مقام دوستی میگن سکوت کنید! خوب به هر حال ملّت باید سکوت کنند، چه خونه باشند، چه در تظاهرات باشند! چه .... خلاصه سیاست بسیار خوبی رو پیش گرفتند آخوندا و آخوند طلبان! در هر صورت سکوت کنید! سکوت یادتون نره، مسالمت آمیز هم یادتون نره! خواستین بمیرین هم بد نیست، فقط موقع کشته شدن داد نزنین، که چرت رژیم و بخصوص آغا پاره بشه، مبادا تریاک آغا کره بشه! آخه جنسش مرغوبه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های پرطرفدار